عبدالناصر میرچی در گفتگو با میراثآریا(chtn) افزود: از زمان آغاز دوره جدید مدیریت در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، موضوع حفظ حقوق مسافرین و حمایت از مصرفکنندگان و گردشگران دغدغه ویژه مدیران بوده است، مسالهای که در سیاستهای ابلاغی از سوی ریاست سازمان و معاونت گردشگری مهمترین و اصلیترین مساله محسوب میشود.
مدیرکل نظارت و ارزیابی معاونت گردشگری ادامه داد: رعایت حال مسافران و گردشگران، انجام و ارائه خدمات و اجرای تعهداتی که تاسیسات اقامتی، هتلها، هتل آپارتمانها و دفاتر خدمات مسافرتی در زمینه تورگردانی دارند از جمله مسائلی است که در حوزه نظارت مورد توجه قرار گرفته است.
میرچی همچنین به برگزاری جلسات منظم ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، تصریح کرد: با آغاز دور دوم سفرهای تابستانی، پس از ماه مبارک رمضان، ستاد هماهنگی خدمات سفر با توان و قدرت مضاعف به ارائه خدمات ادامه میدهد.
وی در پایان یادآور شد: در زمینه کنترل و نظارت بر اماکن گردشگری، اداره کل نظارت بدون اغماض و در راستای حفظ حقوق مسافران و گردشگران با متخلفان برخورد میکند.
انتهای پیام/